سامسونگ امسال اعضای جدیدی از خانواده سری جی (J Series) گوشی‌های تلفن همراه خود را درون بازار ایران معرفی مـی‌کند. سنسور اثر انگشت سامسونگ j7 2016 برادر بزرگتر این خانواده J7 Prime هست که شکل و شمایلی شبیـه بـه نسخه ۲۰۱۶ گوشی J7 دارد. سنسور اثر انگشت سامسونگ j7 2016 بدنـه تمام‌فلزی با زبان طراحی پرچم‌داران سامسونگ و سنسور اثرانگشت این گوشی مـیان‌رده را بـه محصولی خوش‌دست و در عین حال امن تبدیل مـی‌کند، سنسور اثر انگشت سامسونگ j7 2016 محصولی کـه به زودی درون ایران عرضه مـی‌شود.

مـیان رده های پر فروش سامسونگ

خانواده ۲۰۱۵ سری J و پس از آن سری ۲۰۱۶ موفقیت بسیـاری درون ایران و سایر بازارهای جهانی داشتند و این گوشی‌های مـیان‌رده سامسونگ جزو پر‌فروش‌ترین گوشی‌های هوشمند درون بازار مـیان‌رده‌ها بودند کـه به هرچه بهتر شدن وضعیت فروش و سلطه سامسونگ بر بازار گوشی‌های هوشمند کمک فراوانی کرده‌اند. این موفقیت سبب شد که تا سامسونگ دو عضو جدید دیگر بـه این خانواده اضافه کند. محصولاتی کـه در عین مـیان‌رده بودن ظاهری شبیـه بـه پرچم‌داران سامسونگ دارند.

بدنـه تمام فلزی

گوشی J7 Prime مانند نسخه ۲۰۱۶ گوشی J7 با بدنـه‌ تمام‌فلزی وارد بازار مـی‌شود. طراحی بدنـه بـه گونـه‌ای هست که این گوشی ۵.۵ اینچی به‌خوبی درون دست جای بگیرد و هنگام کار با یک‌دست مشکلی بـه وجود نیـاید. البته سامسونگ درون J7 Prime از زبان طراحی پرچم‌داران خود استفاده کرده که تا حسی منحصر‌به‌فرد را بـه کاربر منتقل کند. طراحی یک‌پارچه و برش گلس 2.5D (2.5D Glass) ظاهری شیک و حرفه‌ای بـه این محصول داده هست که دست گرفتن و کار با آن را از هر زمان دیگری ساده‌تر و راحت‌تر  مـی‌کند. گوریلا گلس ۴ (Gorilla Glass 4) بـه عنوان شیشـه محافظ روی نمایشگر قرار گرفته که تا از آسیب رسیدن بـه آن جلوگیری کند. بخش اعظم پنل جلویی گوشی بـه صفحه نمایش اختصاص داده شده که تا هم کار با گوشی راحت باشد و هم اندازه گوشی مناسب باشد. درون واقع بیش از ۷۳ درصد از پنل جلو بـه نمایشگر اختصاص پیدا کرده هست تا کاربر کمترین مـیزان حاشیـه را روی گوشی مشاهده کند.

دوربین اصلی طوری درون بدنـه جای گرفته هست که هیچ‌گونـه برآمدگی روی قاب پشتی احساس نشود و ظاهری کامل صاف و یک‌دست داشته باشد. از نظر ضخامت هم این گوشی با ضخامتی ۸.۱ مـیلی‌متری جزو گوشی‌هایی باریک محسوب مـی‌شود کـه روی حاشیـه سمت چپش دو درگاه سیم‌کارت قرار گرفته هست و یک درگاه مجزای کارت حافظه کـه تا سقف ۲۵۶ گیگابایت حافظه اضافی را پیشتیبانی مـی‌کند.

نمایشگر J7 Prime

نمایشگر ۵.۵ اینچی گلکسی J7 Prime با رزولوشن ۱۹۲۰ درون ۱۰۸۰ پیش روی چشمان شما قرار مـی‌گیرد، یعنی درون هر اینچ از نمایشگر این محصول ۴۰۱ پیکسل قرار گرفته که تا تصاویر را با بالاترین کیفیت ببینید. حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت هست که با توجه بـه حجم اطلاعات درون دنیـای امروزی ممکن هست برای برخی کاربران کم باشد. به منظور رفع این مشکل مـی‌توان از کارت‌های حافظه مـیکرو اس‌دی استفاده کرد و خبر خوب اینجاست کـه برای این‌کار نیـازی بـه قربانی سیم‌کارت دوم نیست، چراکه سامسونگ یک درگاه مجزا به منظور کارت حافظه جانبی درون J7 Prime قرار داده کـه مـی‌توان که تا سقف ۲۵۶ گیگابایت حافظه اضافی را بـه گوشی اضافه کرد. سیم‌کارت‌ها به منظور استفاده درون گلکسی J7 Prime حتما از نوع نانو باشند. نکته مثبت گلکسی J7 Prime علاوه بر پشتیبانی از دو سیم‌کارت، پشتیبانی از اینترنت همراه نسل چهارم (4G LTE) است.

پردازنده هشت هسته‌ای با ۱.۶ گیگابایت و حافظه رم ۳ گیگابایتی درون کنار پردازنده گرافیکی Mali تیم پردازشی گلکسی J7 Prime را تشکیل مـی‌دهند و اندروید نسخه ۶.۰.۱ یـا همان مارشمالو بـه عنوان رابط مـیان کاربر و سخت‌افزار انجام وظیفه مـی‌کند. سامسونگ مانند همـیشـه اپ‌های پیش‌فرض خود، گوگل و مایکروسافت را به منظور استفاده بهتر و کاربردی‌تر از گوشی روی آن قرار داده هست تا هم بتوانید با کمک S Health وضعیت سلامت خود را کنترل کنید و هم با اپلیکیشن‌های دیگر بـه در سریع‌ترین زمان بـه فایل و سایر ویژگی‌های دیگر دسترسی داشته باشد.

سامسونگ به منظور افزایش امنیت کاربران خود درون گلکسی J7 Prime از سنسور اثرانگشت استفاده کرده هست و این سنسور مانند دیگر گوشی‌های سامسونگ کـه به این فناوری مجهزند، درون زیر دکمـه هوم قرار گرفته هست و بـه کاربر اجازه مـی‌دهد که تا سه انگشت را روی دستگاه ذخیره کند. البته کاربر مـی‌تواند از اثر انگشت خود به منظور ورود بـه وب (Web Sign-in) و حساب کاربری گلکسی سامسونگ خود نیز استفاده کند.

امنیت بیشتر با سنسور اثر انگشت

علاوه بر این نا(Knox) پلتفرم امنیتی سامسونگ نیز روی گلکسی J7 Prime حضور دارد و مـی‌توان به منظور رمزگذاری آن از سنسور اثرانگشت استفاده کرد و اطلاعات شخصی و محرمانـه را با بالاترین سطح امنیتی موجود حفاظت کرد.

 

گلکسی J7 Prime بـه دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی مجهز هست که هردوی آن‌ها آپرچر (دیـافراگم) f/1.9 دارند. به منظور گرفتن سلفی‌های عریض (wide) مـی‌توانید روی دوربین جلوی این گوشی حساب باز کنید و با استفاده از حالت Beauty Mode سلفی‌های بهتر و زیباتری از خود بگیرید.

دوربین اصلی بـه فلاش ال‌ای‌دی (LED Flash) مجهز شده که تا در محیط‌های کم‌نور نیز بـه کمک شما بیـاید و عکس‌های باکیفیتی را تحویل دهد. درون کنار فلاش، ویژگی‌های مانند HDR، فولمسی و شناسایی چهره بـه شما اجازه ثبت تصاویر بهتر و دقیق‌تری را مـی‌دهند و اگر بخواهید تصاویر پانوراما بگیرید، دست شما باز هست و مـی‌توانید این کار را بـه راحتی و در زمان کوتاهی انجام دهید. به منظور فیلم‌برداری نیز مـی‌توانید با سه کیفیت تمام اچ‌دی (Full HD)، اچ‌دی (HD) و VGA لحظات را با کیفیت مطلوب درون گوشی خود ضبط کنید.

باتری گلکسی J7 Prime بسیـار بهتر از سایر اعضای خانواده‌اش است. این گوشی بـه باتری لیتیومـی با ظرفیت ۳۳۰۰ مـیلی‌آمپری مجهز هست که ۲۱ ساعت مکالمـه مداوم را به منظور صاحبش بـه همراه خواهد داشت.

گلکسی J7 Prime بـه زودی درون بازارهای ایران عرضه مـی‌شود و مـی‌توانید این گوشی را درون رنگ‌های مشکی و طلایی تهیـه کنید.

: سنسور اثر انگشت سامسونگ j7 2016




[بررسی تخصصی گوشی سامسونگ J7 Prime - فروشگاه اینترنتی ... سنسور اثر انگشت سامسونگ j7 2016]

نویسنده و منبع: هادی متین | تاریخ انتشار: Mon, 25 Jun 2018 03:09:00 +0000